Apocalypse Not

Survival Horror+
It is currently Sun Sep 24, 2017 6:53 am

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: Fri Apr 21, 2017 8:27 am 

Elk jaar deze schoen heeft zijn prestaties en design verbeterd. De meest recente verbetering in dienst is geweest op de hiel kraag van de schoen. Een externe hielkap werd toegevoegd aan het gevoel van beklemming elimineren. Hierdoor steun van de schoen die de bovenste voorziet blijft maar nu ook een flexibel gevoel in de hiel area.In Naast bovengenoemde kwaliteiten die blauw bezit, deze kleur is ook genoemd de overweldigende "favoriete kleur" onder vele sneakerheads. Als dat het geval is, wordt dit paar Nike schoenen voor basketbal gaat naar een populaire schoen in de sneaker gemeenschap. In het verleden heeft dit schoen altijd heel populair geweest. De Nike Hyperdunk 2011 in Varsity Blue zullen geen different.I hebben een fervent sneakerhead al 40 jaar. Van loopschoenen aan mijn ware passie, basketbalschoenen, ik zelf meer Adidas Yeezy 350 Boost Goedkop paren schoenen dan ik kan tellen. Nike, Adidas, Under Armour, en Reebok dalen sommige behoorlijk ziek kicks op dit moment. Als je net als een sneakerhead zoals ik, kun je echt niet wachten tot morgen toen het nieuws van een nieuwe sneaker daling zal worden aangekondigd.

Dit artikel zal in principe concentreren op het feit dat de reden waarom het hebben van een paar passende loopschoenen is belangrijk, als je joggen of uit te werken. De meeste mensen willen hun workout kosten zo laag als ze kunnen houden, waardoor ze blijven experimenteren met verschillende soorten schoenen, die ze kon dragen tijdens het joggen of uit te werken. Er is een rage die blootsvoets hardlopen of lopen met een minimale voetensteun is beter dan het draaien van het dragen van hardloopschoenen. De meest populaire paar schoenen voor mensen die wijden in joggen of hardlopen oefening regime zijn de basis canvas of als ze zijn in de volksmond weten, PT Shoes. Dus, laten we vergelijken als het dragen van het canvas schoenen zal geen goed om de loper te doen, in vergelijking met mooi kussens hardloopschoenen. Voor het experiment hebben we een vrijwilliger die al draagt ​​Nike Free 5.0 loopschoenen en loopt ongeveer 8 kilometer per dag, zal het experiment spoor zijn reguliere jogging pad, dat is 5,5 km loopt van zijn verblijfplaats tot Carter Road Promenade en terug naar huis. dag 1: een beetje sceptisch op de eerste dag van onze vrijwilligers hebben ervoor gekozen om een ​​kortere loop van 5.8 km lopen.

Vanaf de eerste stap de vrijwilliger kan de hardheid van de betonnen Nike Dames Roshe One Olympic BR Moon Wit Sportschoenen weg voelen. De druk werd gevoeld op zijn voeten, scheenbeen en knieën. Het grind pad voelde stoppen ongemakkelijk als iedere kiezel, groot of klein, kunnen worden gevoeld in zijn zool. Hoewel het betreden van zijn vaste trimbaan, de tijd die de jogger het voltooien van de baan licht gestegen. Hij kon eigenlijk voel het verschil tussen het spoor liep hij, zand, klei, grind, asfalt en beton. Toen hij gewoonlijk gebogen op een rail om push-ups doen in tussen, kon hij eigenlijk de druk voelen, alsof hij terwijl barefoot.Day2 kon hebben gevoeld: De volgende dag onze vrijwilligers besloten om zijn gebruikelijke jogging route te nemen door het toevoegen van een extra lus op het Carter Road, waardoor het toevoegen van een paar kilometer naar de trimbaan. Toen hij klaar was uit te werken voelde hij pijn in zijn scheenbeen botten en knieën. Vraagt ​​u zich af als de pijn was vanwege de goedkope canvas schoenen, gaven we een twee dagen rust voor onze volunteer.Day 3: Na een twee daagse vakantie onze vrijwilligers besloten om een ​​langere baan te rennen en deed drie lussen van het Carter Road Promenade dus rond die 10.5 kilometer.

De derde dag was het bepalen van, want er was veel pijn in de zolen, scheenbeen botten en knieën van de vrijwilliger. De pijn was duidelijk veroorzaakt door de lage kwaliteit casual schoenen. Dus hebben we besloten het geven van onze vrijwilligers een duidelijke 3 daagse vakantie naar recover.Day 4: Na het breken van onze vrijwilligers geprobeerd lopend op de vierde dag, maar moest terug naar huis komen van halverwege vanwege Nike Dames Roshe One Olympic BR Moon Wit Sportschoenen de pijn. Als de pijn nog steeds bleef op nog een week, hebben we besloten om het loslaten van het Canvas, en vroeg de vrijwilliger om te joggen in zijn reguliere running shoes.Day 5 plaats: Onze vrijwilligers liep over zijn reguliere route van 5.80 Km dragen van zijn oude sportschoenen en voelde veel beter. Het ongemak bleef voor enkele dagen, maar al snel faded.So, concluderen we weten nu dat een sport of loopschoenen zijn veel beter dan hardlopen op blote voeten of met een canvas schoen met een dunne zool. De vrijwilliger is nu denken van het kopen van een paar nieuwe hardloopschoenen, als zijn versleten en dus verwijst naar een aantal online portals. Een website voor hem bedoeld was ik SSIPLOnline.com, een plek van waar ik winkelen voor mijn schoenen.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC